torsdag 25. februar 2010

Rakk ikkje å lage kappe til (film)Salen - sånt kan ein gjere på ein annan fredag

- skal i Eldhuset og lappesaume - og då funkar det ikkje med 5-6 meter svart kappesaum!

Etterskrift: Vi var ganske mange ein kort periode, - det er nok både vinterferie og tankar om at Eldhuset sikkert er kaldt som legg ekstra hindringar i vegen slike dagar.

Sat ganske lenge og sauma raud/kvitt - mykje gode tomme høgvyrdige tankar! Ein juleide har blanda seg med ein ide frå siste Quiltemagasin. Sidan eg må nytte ei av maskinene til laget, - vert ikkje heimesaum, men torsdagssauming!

Gunnlaug var innom og fortalde at i sylaget hennar i by'n, gjev dei kvarandre ei blokk eller rute til runde bursdagar. Det er mottakaren som sjølv set saman dei ulike kvadrata til eit teppe, der gjevar kun forheld seg til fargevalet som mottakar har gjort - elles heilt fritt..

Lurer på om ikkje det hadde vore noko for lappesaumartausene...

Elles sit eg her under TV'en og høyrer på curling - eg likar rutabrøkene deira...
- og eg likar norske stafettjenter - stas når VI vinn gull! -  det er godt å få skylt ut tårekanalane avogtil!

Etterskrift2: - sidan han eg bur med er ferdig på jobb når eg startar i dag - må eg visst velge ein annan dag til kappesaum - det trengst ein handyman i arbeidet med å henge opp og teste lengda. Eg feirar siste fredag i februar med det rosa prosjektet og legg ut bilete på rett dag etterkvart...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar